Magazín: Jak si uspořádat svůj pracovní stůl?

Jak si uspořádat svůj pracovní stůl?

29. dubna 2015 Rubrika: Mohlo by Vás zajímat

Také máte problém s organizací svého pracovního stolu? Pak si dnes přečtěte tento článek, který vám dá hned několik tipů, jak se s obvyklým chaosem vypořádat.

pracovni misto
zdroj obrázku: pinterest.com

Asi mi dáte za pravdu, že pokud často pracujete na svém pracovním stole, za pár dní z něj může být velmi chaotické místo. Hledání papírů, svorek, přesouvání počítače i pití kávy narušuje náš pracovní režim. Proto pro vás dnes mám několik rad, jak si s tímto chaosem jednoduše poradit.

pracovni-misto-s-korkem
zdroj obrázku: pinterest.com

1) Mít správně počítač

Co si budeme nalhávat - v této době už jen málo lidí, kteří mají své pracovní místo, pracuje bez počítače. Důležité je ale nejen jeho nastavení, ale i okolní věci, které si možná neuvědomujete. Hlavní je, abyste na počítač dobře viděli - což znamená být co nejblíže oknu a nebo pořídit takové osvětlení, které vám ho dá dostatek. Monitor by měl být v úrovni očí, tedy alespoň jeho horní řádek.

pracovni-prostor-s-nastenkou
zdroj obrázku: pinterest.com

2) Krabička na vše

Znáte to, na stole se vám povaluje mnoho menších či větších věcí, které nemají své pevné místo. Pro tyto případy si pořiďte krabičku poslední záchrany. Do ní dejte malé lepící papírky, nůžky, svorky, ořezávátko i gumičky. Zkrátka vše, co se teď na vašem stole povaluje, a co často hledáte. Takhle to bude všechno na jednom místě,

3) Nezapomeňte na nástěnku

Nástěnka je skvělá věc, ale zároveň nesmí být přehlcena nepotřebnými papíry a složenkami. Pokud už nějakou máte, zkuste ji čas od času protřídit. Skvěle se na nástěnce výjimají rodinné fotografie či motivační citáty, které vás uprostřed dne znovu nakopnou. Na nástěnku se určitě hodí i kalendář, ve kterém budete mít podtrhané a zapsané vše důležité.

pracovni-kour
zdroj obrázku: pinterest.com

4) Spíše prázdno, než přeplněno

Pokud se na vašem stole nachází nespočet různých pořadačů a papírů, není to úplně dobře. Vaše pracovní místo by mělo být spíše prázdnějšího charakteru, aby vás při práci nic neobtěžovalo. Rovněž se doporučuje nezahltit okolí mnoha fotografiemi, abyste se mohli lépe soustředit. Vše tedy raději dobře uskladněte do zásuvek či poliček a udělejte si kolem sebe čisto.

prace
zdroj obrázku: pinterest.com

Štítky: Bytové doplňky, Design

Veronika Březinová

Veronika Březinová

Kutnohoračka zamilovaná do dobrých knih, svíček, horké kávy a pohodlných křesel. Nejraději píšu o designových doplňcích a obecně věcech, které dokáží zútulnit a rozzářit každý interiér.

Mohlo by vás zajímat

Zútulněte si svou zahradu pomocí květnaté louky

14. srpna 2017

Bydlete jako Frodo z Pána prstenů

16. května 2017

Hody hody doprovody

09. dubna 2017

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

RUBRIKY

ARCHIV ČLÁNKŮ