Reklamační řád | DesignLive.cz

Stránka: Vše o nákupu / Reklamační řád

Reklamační řád

Jak mám postupovat, když mi přepravní společnost doručí poškozenou zásilku?

Jak mám postupovat, když zásilka obsahuje nekompletní zboží, jiný typ, případně barvu apod.?

Jak mám postupovat, když zjistím vadu a chci ji reklamovat?

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Jak mám postupovat, když mi přepravní společnost doručí poškozenou zásilku?

Při přebírání zásilky dodržujte Postup při přebírání zásilky dle čl. 6.4. Obchodních podmínek:

Při přebírání zásilky je kupující povinen zkontrolovat, zda není vnější obal výrobku poškozen. Pokud obal jeví známky poškození, zásilku nepřevezme nebo převezme s výhradou či oproti sepsání Škodového zápisu. V případě, že vnější obal nejeví známky poškození, kupující zásilku převezme (a případně zaplatí dobírku). Ihned po převzetí zásilky je nutné zkontrolovat obsah zásilky, a v případě jeho poškození okamžitě sepsat s řidičem Škodový zápis. Tento škodový zápis kupující neprodleně odešle prodávajícímu. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena v souladu s pokyny prodávajícího.

Zásilku jsem nepřevzal(a)

Pokud jste zásilku z důvodu poškození vnějšího obalu nepřevzali, přepravní společnost nám ji doručí zpět a my vás budeme kontaktovat pro dohodnutí termínu nové dodávky.

Zásilku jsem převzal(a) s výhradou

Pokud jste zásilku převzali s výhradou nebo jste sepsali s řidičem Škodový zápis, neprodleně nás kontaktujte, abychom záležitost mohli co nejdříve začít řešit s přepravní společností. O termínu nové dodávky vás budeme informovat.

Zásilku jsem převzal(a) bez výhrad a později jsem zjistil(a) poškození

Pokud jste zásilku převzali bez výhrad a poškození vnějšího obalu, které je příčinou poškození produktu, jste zjistili až po odjezdu řidiče, nebude na takovou reklamaci brán zřetel.

Pokud jste zásilku převzali bez výhrad, vnější obal je bez poškození a vadu produktu jste zjisitli až po jeho rozbalení, co nejdříve uplatněte reklamaci. Postup pro uplatnění reklamace nalezenete v kapitole Jak mám postupovat, když zjistím vadu a chci ji reklamovat?

Jak mám postupovat, když zásilka obsahuje nekompletní zboží, jiný typ, případně barvu apod.?

Při obdržení zásilky, která obsahuje jiné než objednané zboží nebo jí některé části chybí, nás neprodleně kontaktujte. V co nejkratším možném termínu provedeme výměnu za správné zboží nebo dodáme chybějící díly. Náklady na vrácení neodpovídajícího zboží a náklady na dopravu chybějících dílů v takovém případě hradí prodávající.

Jak mám postupovat, když zjistím vadu a chci ji reklamovat?

Zavolejte nám nebo zašlete e-mail na reklamace@designlive.cz a uveďte, že si přejete uplatnit reklamaci. Obratem obdržíte formulář pro podání žádosti o uplatnění reklamace a instrukce k dalšímu postupu, včetně požadovaných příloh a dokladů nutných pro posouzení reklamace.

V případě, že reklamace neobsahuje všechny požadované doklady nebo poskytnuté materiály nejsou dostatečné pro posouzení reklamace, budete požádáni o jejich doplnění. Do 2 - 3 dnů od přijetí všech požadovaných podkladů budete o výsledku reklamace informováni telefonicky nebo e-mailem.

V případě akceptace reklamace obdržíte Návrh řešení reklamace. Od okamžiku prokazatelného přijetí návrhu řešení reklamace kupujícím začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se prodávající a kupující nedohodli na jiném termínu.

Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet od dne, kdy kupující prokazatelně přijal návrh řešení reklamace zaslaný kupujícímu e-mailem, případně prokazatelně zvolil některou z navržených možností řešení reklamace.